2011 m. balandžio 2 d., šeštadienis

Pakutinė kovo savaitė:)

Laba:)


Galiu pasidžiaugti, kas paskutiniojo kovo savaitė manęs nenuvylė, teisingiau labai pakėlė nuotaiką:) Šią savaitę, net nebuvo klausimo ką veikti, visą savaitę turėjau tiek daug veiklos, kad net nepavargau, tikrai nepavargau, nes man veikla reikalinga, kuo jos daugiau tuo geriau:)
Trumpai, pirmadienį anglų pristatymas praėjo sklandžiai, supratau, kad tikrai nemėgstu Palangoje paskutinį gegužės savaitgalį vyksiančios gimnastiados ar kažkas panašiai, šokio, man jis nepatinka... eilinė išvyka į miestą ir soliariumą:D, antradienį, džiaugiausi, kad geriausiai parašiau spec. kalbos testą iš visos grupės :) vėliau kadangi sumastėm persitvarkyti kambarį, tai vykom į senamiestį su kambarioke pirkti didelių lapų (apie tai kitoje temoje), aišku sušlapom nes gan stipriai lijo, bet karštas šokoladas sušildė:), vakare supratau, kad kitos dienos atsiskaitymas nueis šuniui ant uodegos, nes tuomet kai reikia mokintis visiem prireikia manęs ir tikrai ne vienam asmeniui :D trečiadienį, vis dėlto atsiskaičiau dendrologiją :) bet laboratorinis praėjo gan smagiai kadangi dėstytoja išėjo mes vietoj to, kad atsirinktumėme augalus, pakvailiuojome iš 11 bebuvusių auditorijoje, mokėsi tik 4:D o aš gan smagiai praleidau laiką iki kol dėstytoja sugrįžo, aišku teko atsiskaityti ir tos dienos laborotorinį, išmokom per 2 min. ir buvom happy:D vėliau sekė kelionė i obelyną, kuri nuvargino bet sužavėjo, medžių gausimu ir įvairumu:)kas vyko vakare apie tai kitame blogo post'e:) na o ketvirtadienį, Lžūu vyko paroda "ką pasėsi..2011", tokios didelės parodos seniau jau buvau nemačius:) bet man ji patiko:) ir visa diena praėjo su draugais ar grupiokais vaikštant po ją arba geriant arbatą pas mane :), na o vakare prisiruošus mokintis, viską sutrukdė netikėtai užsukę svečiai:) bet buvo smagu:)




p.s. nemėgstu balandžio pirmosios, ir dar kaip buvau gražiai išdurta :D


daug ko nepasakiau, bet džiaugiuosi šia savaite:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą