2011 m. balandžio 16 d., šeštadienis

Study week:)

Labas, 

Galiu pasakyti, kad man netgi labai patinka studijuojant studentauti :)
ši savaitė, buvo viena iš tų kai nieko nereikėjo atsiskaityti paskaitų ar laboratorinių metu (happy)... turbūt todėl, kad artėjo atostogos:)
 todėl visą savaitę galėjau leisti laiką taip kaip noriu:)
Pirmadienį, kada žadėjau tikrai nieko neveikti, išvykau truputį pasižmonėti į miestą (kodėl sakau į miestą, nes gyvenu lžūu akademiniame miestelyje, todėl į miestą kasdien netenka vykti :) )
Antradienį, kaip minėjau praėjusiame įraše, šventėme kambariokės 20metį:)  laikas buvo tikrai smagiai praleistas:)
trečiadienį, ak jis, turbūt geriausia savaitės diena, visų pirma, vieną paskaitą pramiegojau, bet jau seniai žinojau, kad joje manęs nebus, bet vėliau vykusį laboratorinį aplankiau:D nors vakare turėjom su kambarioke nusipirkę bilietus į lžūu eko dienų party "sienoje", maniau kad ten nebe nuvyksime, kažkaip nuotaikos nebuvo:) bet susirašiau su grupioku, kuris vėliau, užsuko pas mane aišku netuščiomis, smagiai pasėdėjom, ir gavau smskambariokės, nes tuo metu ji buvo su kita kompanija, kad vis dėlto varom į klubą, taigi nieko nelaukus susiruošiau, nulėkiau dar į kitą bendrabutį kuriame buvo mano kambariokė , ten sutikau ir savo ex, bet man visiškai nerūpėjo:D vėliau visi išsiskirstė, o mane , kambariokę ir dar du pažįstamus nuvežė į klubą, buvo jau po 12, bet tai netrukdė mums įsilieti į minia, kadangi party universiteto, tai teko sutikti daug pažįstamų veidų kas labai nudžiugino,laiką praleidome smagiai, ir vėliau teko išvyksti nes 3h laukė autobusas kuris turėjo mus parvežti namo, bet vienas iš mūsų grupelės pasiūlė eiti pėstute, aš nesutikau, bet kadangi visi kiti sutiko, teko ir man pasiaukoti, nors žinojau kad kelionė su aukštakulniais bus gan sunki, taigi išsiruošėm, buvo gan šalta, kojas nežmoniškai skaudėjo, teko būti ir nešamai, pavargom kaip turi būti. bet kelią įveikėme nei mažą nei trumpą apie 7km :)  nuo
ketvirtadienį, kojų nejaučiau visą dieną buvau lyg pervažiuota tanko:D, bet vėliau gerai pailsėjus, su tais pačiais žmogiukais išėjome dar pasivaikščioti, tik šį kartą ne taip toli:) 
na o penktadienį, laboratorinis pasisekė gerai, nors galvojau kad liksiu nakvoti universitete:D vėliau grįžau namo ir tiek :) dabar laukia daugelis darbų , bet gal juos suspėsiu padaryti, visgi atostogos :)




iki:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą