2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

kaip greitai bėga laikas:)

aš jau nespėju susivokti, kad beveik metai prabėgo ir greitai pirmas kursas baigsis, o per jį nutiko tiek daug visokių netikėtumų, tiek daug naujovių ir viso kito, kad galvoje net netelpa, kad tai ištiesų buvo:)esu labai laiminga, kad esu ten kur esu, kad veikla nesiskundžiu ir kad laukiu vis netikėtumų:)
net ir dabar kai egzaminai įpusėjo kiekvieną dieną skaičiuoju minutėmis, kur kada turėčiau būti, nes veiklos papildomos ir be mokslų turiu tikrai daug, ir supratau, kad negaliu nieko planuoti, nes greitai planai gali žlugti ir juos pakeisti kiti, bet nebūtinai blogesni, kertais netgi geresni:)


šią savaitę turiu išsilaikyti tirs egzaminus, todėl daug laiko atims jų pasiruošimas, taip pat suderinti praktikas savo grupei ir joje sudalyvauti, visgi trūksta dar 10 valandų... plius dar susitikimai, dar SA gimtadienio party, bei kita veikla... ir dar kiek neplanuotos jos bus(kaip visada) ir dar kitą savaitgalį turiu nuvykti į Palangą... taip pat jeigu viskas gerai reikia išmokti naują šokį ir paskutinį gegužės savaitgalį pasirodyti vėlgi palangoje su juo... o dar kiek visko jau nebepamenu.. bet žodžiu man patinka toks gyvenimas:)


nusišypsom:)))






dabar vadovaujuosi šiais žodžiais:))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą