2011 m. gruodžio 8 d., ketvirtadienis

Yuppi:)))

Pradėsiu nuo to, kad antradienį ryte prieš nuskambant žadintuvui aptikau sms, 'ą (grupiokės - kambariokės)" kad rytoj t.y. trečiadinį ginamies kursinius darbus"... vos infarkto negavau, šokau iš lovos ir daug negražių žodžių sukosi mano mintyse... greitai susiruošus nukialevau link universiteto, sutiktų grupiokų ar kursiokų nuotaika buvo nekokia, visi nuleidę galvas ir su daug minčių ir priekaištų vyko diskusijos, kursinio tema. Kandangi, prieš tai nebuvo numatytas tikslus laikas kadai  ginsimies kursinius darbus, tad ši žinia visus sukrėtė. Ir žinant faktą tą, kad buvo žmonių ir gan nemažai nepradėjusių jo rašyti ar bent jau nedaug parašiusių... Vėliau mūsų laimei kalbėjau su dėstytoju ir pranešė, kad atsiskaitymus pradėsime nuo ketvirtadienio iki kitos savaitės pabaigos, tas pradžiugino.
tad nieko nelaukus 2 dienas po 1* valandų prasedėjau prie kursinio, daug jau buvo padaryta, bet liko redagavimas ir kt dalykai...
šiandien nusprendžiau apsiginti, ėjau pirma iš 3 pareiškusių norą gintis šiandien. ir buvau prima iš viso kurso, nes tai pirmas kursinis. Kadangi drąsos man netrūksta, tai... ir plius manau, kad seniūnam reikia rodyti pavyzdį kitiems:)
taigi apsigyniau ir galvojau, kad užteks minimalaus pažymio, bet man parašė 9, ko tikrai nesitikėjau... todėl esu labai laiminga:)))
o po to keliavau į SA, kur atvyko su kalėdomis pasveikinti LSS nariai. Vėliau padariau aš su renginių kordinatoriumi vieną iš Kalėdų pašto dėžučių. greitomis grįžau į bendrabutį ir persirengus iškeliavau žiūrėti biliardo :D tad grįžau neperseniausiai, susitvarkiau ir keliausiu miegoti...






Saldžių sapnų:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą