2012 m. sausio 24 d., antradienis

New Stuf 2012

Sveiki,






Seniai čia besirodžiau... Mano laiką pagrobė sesija su sunkiais egzaminais, bei atstovybė ypatingai koordinatorės pareigos. Nors turiu ir komitetą kuriam galiu paskirstyti darbus, bet kolkas pagrindiniai darbai tenka man..:), taip pat galiu paminėti, kad vedžiau Sausio 13 renginį universitete, nebuvo labai didelis ir įmantrus, jis buvo būtent toks kokį ir įsivaizduoju, trumpas, aišku ir su pagarba žuvusiesiems.




iš tiesų nuveikiau daug, bet papasakosiu vėliau. O dabar parodysiu, ką įsigijau arba gavau dovanų per paskutinį laikotarpį:)


 Stradivarius piniginė: nežinau kas sužavėjo, bet pamačius ją ir paėmus į rankas pasakiau sau mintyse, kad ji bus mano:) Džiaugiuosi dideliu skyrių kortelėms susidėti, taip ji praktiška, nes išsiėmus kortelių dėklą, galiu ją panaudoti kaip delninukę, nes gan talpi:)


Lumene akių šešėliai, norėjau paprastų, švelnių, šviesių spalvų:)
Seppala auskarai. Man jie labai patinka.




Akių balkstienų rietiklis (nusipirkau pabandymui) ir keletas essence šepetėlių.
Kūno losijonas nuostabaus persikų ir granatų kvapo ir plaušinė.
2012 darbo knyga, norėjau dar mažesnės, kad būtų patogiau nešiotis, bet kadangi vėlavau nusipirkti, tai nebuvo iš ko rinktis:)


Plastikiniai buteliukai, neseniai užtikau Droge, ankščiau aš nepastebėjau jų, man jie labai praverčia:)
Didelis plaukų šepetys:)


Stradivarius palaidinė, sužavėjo piešinys.
Pull and bear sijonas. Dėmesį patraukė spalva ir raštas. Norėjau, kažkokio sijono, kuris nebūtų visiškai tamsus.

Dovanos: atstovybės megztukas ir rašiklis:)
 taigi kolkas tiek
iki:)



6 komentarai:

  1. auskaraaaai kokie. ir aš tokių noriu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai labai faini:) seppaloje jų dar turėtų būti:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai faina piniginė ir sijonas :) O šešėliai man tokie lb tiktų prie naujų pirkinių iš Paryžiaus :) viskas tokių rusvai rausvų spalvų !

    AtsakytiPanaikinti
  4. Jurgita, ačiū:))
    Aure, Ačiukas:)jo ištiesų viskas tokių spalvų, pati pastebėjau, kai tik apsipirkau:) reikia jau man tokių spalvų mano spintoje, nes daug niūrių spalvų padaugėjo, todėl reikia kažko kito ir beja, šiemet būtinos raudonos orandžinės spalvos, juk drakono metai:))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Great new things:) I love the earrings they are really beautiful! The skirt is awesome! WOW!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti