2012 m. sausio 25 d., trečiadienis

Sesija done!!!

Esu labai laiminga, kad po ilgos ir varginančios, bei sunkios sesijos viskas jau baigėsi. Džiaugiuosi, kad visi egzaminai išlaikyti, esu savim patenkinta, kad sugebėjau daug neveikti per šį mėnesį:)
Turėjau daug susirinkimų, daug darbo su atstovybe, kadangi perėmiau pareigas ir daug darbų nebuvo padaryta, viskas krito ant mano pečių. Žinau, kad pirmi du mėnesiai yra labai sunkūs kol įsivažiuoji, bet manau vėliau bus lengviau:) Parašiau keletą straipsnių ir labai noriu tobulėti juose. Turiu suplanuoti kuo greičiau komitetui artimiausius darbus ir būtinai pradėti rašyti laikraštį. 
Tikiuosi, man entuziazmo nepritruks ir spėsiu suderinti mokslus, atstovybės veiklą, bei laisvalaikį, kolkas man tai pavyko, tikėkimės bus taip ir toliau:)

Labai džiaugiuosi, kad mano darbai yra po truputį įvertinami ir manimi pasitikima, tai suteikia dar daugiau pasitikėjimo ir noro daryti viską dar geriau:) 



Šį mėnesį, ne tik mokiausi ar darbavausi, taip pat vedžiau renginį, sausio 13d. Buvo iššūkis man. Labai bijojau. Nors renginys ir nebuvo  labai didelis, bet buvo toks kokį ir įsivaizduoju. Susirinko daug Rektorius, prorektoriai, administracija, dekanai, ir kiti žmonės bei studentai. Pradėjus, kalbą dingo sceninė baimė ir viskas praėjo sklandžiai. Sulaukiau daug pagyrimų ne tik aš bet ir visa komanda. Smagu :) 
Visą sesijos laikotarpį praleidau Kaune. Draugai neleido panirti tik į mokslų pasaulį.  Jie prablaškė ir sugrąžindavo šypseną į mano pasaulį:)






Taigi, Aš jau grįžau, Vasaris jau prieš akis, laukia nelengvas bet kartu ir įdomus pavasaris:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą