2011 m. vasario 13 d., sekmadienis

Shoes

Merginoms rūbų, batų, aksesuarų, kosmetikos turbūt niekada nebus per daug (: 
Nors mano spintos ir lūžta nuo rūbų, bet negaliu neatsisakyti, kai pamatau, kažką labai patinkančio, manau daugelis sutiks su manimi:)
Bet jau stengiuosi riboti savo išlaidas :D

vienas iš ieškomiausių šiuo metu pirkinių tai tokio tipo batai, kol kas mano paieškos nedavė naudingų rezultatų, bet aš vis dar viliuosi, kad greitu metu šių batų pasirinkimas bus gan didelis ir jie greitu metu atsidurs mano batų dėžeje: D




o apie kitus planuojamus pirkinius pakalbėsiu kitą kartą :)

6 komentarai:

  1. Turejau tokius.Na dar kaip ir turiu,bet siek tiek suplyso,tai nezinau taisysiu ar naujus pirksiu :D Tik va as tada netycia tokius nusipirkau,o po menesio ziuriu jau ant bangos jie,o dabar net nebemataupirkt,isskyrus internetines parduotuves :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man jie labai patinka:D tai va, kad internete jų gan daug, bet parduotuvėse beveik nerasta, o jei ir yra, tai nelabai kokie:D tikiuosi greitu metu užplūs parduotuvės tokių batų (: būčiau happy:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. as ir tikiuos,nes dabar noreciau pilku tokiu :D bet va manieji grynai tokie pat kaip sioje nuotraukoje,o pirkau paprastutej parduotuvej,kur kiti batai tokie biski "turginiai" :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  4. aš nežinau kiek jau parduotuvių perėjau ir tokių truputį kaip tu sakai "turginių" bet niekur nieko gero neradau, bet tęsiu aš savo paieškas:D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nice shoes!
    I have some like that myself.
    Make you like my blog too.
    I you like, take a look!

    www.fashioncrispandcream.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti