2011 m. spalio 22 d., šeštadienis

Noriu atostogų....

sveiki,

taip aš noriu atostogų.. pavargau nuo mokslų, nors dar tik įpusėjo pirmas pusmetis, bet... kolių ir įvairių atsiskaitymų maratonas taip nuvargina... vien per pirmadienį ir antradienį teko parašyti 5 atsiskaitymus... nežmoniška... džiaugiuosi, kad koliai man baigėsi, nors oficialiai dar vienas laukia, bet jo nelaikysiu, vien dėl to kad lankau papildomus kusus to dalyko, tad tai šiokia tokia privilegija :)
taip pat laukia vienas pristatymas, ir dar vieno pristatymo parengimas, + testo padarymas (išsirinkus temą, paties sugalvoti klausimus), fizikos uždavinių išsprendimas (o fizika man nesuprantama kalba, gal kas moka ją išversti į žmonių kalbą ? :D ) ir pasiruošimas atiskaitymui, anglų rašto darbas, papildomų kursų atsiskaitymas ir dar velniai žino kas... kiek galima?....
bet neprandu optimizmo ir tikiuosi viską įveiksiu, o juk ir turiu... :)
neskaitant visų atsiskaitymų šią savaitę buvo ir gan smagių nutikimų, vienas iš jų studentų tarybos naujų narių cementas(tarp jų ir aš). Prisicementavom tikrai, buvo smagu susipažinti su naujais žmonėmis, o su tais kuriuos pažinojau pabendrauti. žaidėm keletą žaidimų, daug pelpėjom ir t.t. užskaitau:)
taip pat dar kelis vakarus praleidau su kitais draugais, kurie mane bent kiek atitraukė nuo užklupusių mokslų.... 
dar  vos nepamiršau paminėti, kad fotografavome universiteto pavadinimą iš žmonių. ir paukščio skyrdžio. buvo smagu, nors ir labai šalta... vėliau peržiūrėjom nuotraukas atstovybei, tai prisijuokėm labai daug, nes mulimedija visų veidus nudažė žaliom ir brondzinėm spalvom, buvo smagu:D
na o kitą savaitę laukia atsovybė, komiteto susirinkimas, Mef fux'ų krikštynos embassy, minėtieji atsiskaitymai ir dar daug kito.....

tad kolkas tiek esu gan pavargus, nes dariau pristatymą, ir manau eisiu bent kažkiek daugiau laiko paskirti miegui, kurio paskutiniu metu man trūksta:) 
iki:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą