2011 m. kovo 16 d., trečiadienis

smile week:)

Laba,


nežinau, kodėl, bet šią savaitę tokia gr nuotaika, nors turėtų būti gan bloga, nes prasidėjo kolių savaitė, bet juos rašau kuo ramiausiai...
visų pirma teko pirmadienį rašyti psichologijos pusė egzamino, dėstytoja nt nebuvo perspėjus, bet tikiuosi man pavyko, anglų testas irgi nepasirodė toks sunkus, man net nesimokiau;D o dendrologijos eilinis atsiskaitymas praėjo su geriausiais rezultatais:) vėliau išvykom į miestą ten smagiai pasibuvom, nusipirkau pavasariui pagaivinti gėlėtą palaidinę(happy) :) o vakar turėjau atsiskaityti spec. kalbą su grupioke prieš visą grupę, bet nukėlė kitai savaitei (not happy) :D.. taip pat teko ruostis filosofijai, o ten ir prasidėjo :D turėjau mokintis ramiai ir ruoštis koliui, bet pas kambariokė atvyko svečių, todėl jai kolio pasiruošimas dar labiau nuplaukė, aš bent pasirašiau:D vėliau sumastėm kad nieko nebus reikia kažką geresnio veikti, aš sulaukiau pasiūlymų su grupioku nuvaryti į universiteto krepšinio varžybas, bet paskui apsigalvojau, vėliau atėjo dar keli grupiokai dėl tos pačios filosofijos, tai jiems  teko padėti :D taip pat kambariokės išvyko į parduotuvę, o po jos išėjom pas draugus praskaidrinti vakaro, nes filosofijos gilinimasis ne mums:D pasibuvom gan smagiai:) padurniavom ir tiek:) bet dabar jau po kolio ir galiu pasakyti, kad parašiau tikrai daug ir savim nenusivyliau, lauksiu rezultatų:))) na o šiandien lėksiu laborą... bei teks pasinerti į matematiko liūną(NEMĖGSTU) , ryt kolis.. tikiuosi kad pasiseks:)




na o jums geros dienos:)




p.s. džiaugiuosi ten kur dabar esu:))




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą