2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

my week:)

laba,

rašiau jau gan senokai,  nes laiko tikrai trūko dienoje:) vėlykos praėjo gan smagiai neskaitant persivalgymo... antradienį vykau atgal į Kauną, smagiai nuvykus iki ten, nespėjus daiktų susidėti prasidėjo non stop(net ir draugas kuris atvežė į universitetą, pamatęs mane pasakė " tik paleisk ją į čia, tai nenustygsta vietoje" :D ):D reikalų buvo labai daug, ne tik universitete. parašiau vieną iš mini darbelių, kuris buvo gan nelengvas, turėjau ir kitos veiklos,taip pat laisvei turėjau susitikimą, akropolį kitą susitikimą, jau nebekalbu apie mini susitikimus su kitais draugais sugrįžusiais po atostogų:) mano pasiruošimas kitai dienai jau buvo bevertis... trečiadienį, vėlgi turėjau paskaitas iki berods 2val... buvau susiplanavus praleisti laiką mieste, bet jį  pakeitė kiti planai, kurie nebuvo prastesni (dvi dienas iš eilės mano kojos kentė skausmą nuo ilgo vaikščiojimo ) na o ketvirtadienį vyko pavasarinė talka, rinkom nustatytose vietose šiuksles, kiti prisidėjo prie medžių sodinimo kiti dar kažką veikė, žodžiu viso kurso 6 grupės turėjo ką veikti:))) apie radinius gal nei nekalbėsiu, radom ir tai ko nesitikėjome...
taigi veiklos turėjau gan daug, nežinau kaip mano kojos dar atlaiko, sukoriau manau kaip minimum 10km, bet užtat smagu, ir tai dar ne viskas.. liko savaitė iki pirmo egzamino, o dar nieko nesimokiau, nieko tokio yra to laiko:D
dar noriu kad antradienį būtų geras oras, bet taip nebus, nes man šovusi mintis su visa grupe nulėkti į gamtą gali neišdegti....


va dar įmetu kelias foto:)






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą