2011 m. spalio 28 d., penktadienis

?? :)

Laba,


daugelis klausia šią savaitę kaip man sekasi - atsakymą randu tik vieną : kasdien vis blogiau. Keista girdėti? Man neįprasta taip sakyti, nes žinant mane, man nusiminti neįprasta. Bet vienintelė probelema dėl kurios šią savaitę sakau šiuos žodžiu, tai mokslai spaudžia iš visų pusių, jaučiuosi kaip robotas, kuris gauna daug informacijos ir turi ją greitai suvokti ir veikti. Negalvojau, kad bus taip sunku, bet stipriai klydau, darbų kuo toliau daugėja(nors ir praėjo kolių maratonas) ir stiprėja reikalavimai. Deja, tenka susitaikyti su viskuo. Žiauriausi reikalavimai yra kursiniui darbui, ir kaskart išgirstam vis kažką naują, ką turėsim padaryti.. ech... vien literatūros pas mane jau per 30 knygų, ir didžioji dalis t.y. daugiau nei pusė skirtos kursiniui. Na bet neprarandu optimizmo ir žinau, kad kaip nors viską įveiksiu. žinau kad galiu:)

Galiu pasakyti, kad gyvenimo atžvilgiu sekasi vis geriau, keistas dviprasmiškumas, bet taip yra:) stengiuosi suderinti mokslus su laisvalaikiu, nes jei tik mokinčiausi ir neskirčiau laiko sau ar draugams, nuprotėčiau. Todėl, bent vakarus ar jų dalį leidžiu sau prasibalškyti, arba mane prablaško (džiaugiuosi, kad turiu tokių draugų).

taip pat šią savaitę buvo mano fakulteto pirmakusių krikštynos, sakyčiau kad dieninė dalis buvo žiauresnė nei mums (mus teko Ruklos trasa, per sušalusį vandenį ir purvą)... Bet vakarinė dalis embassy buvo prastesnė nei mūsų. trūko organizuotumo, ir kt. bet pertraukomis kol nevyko programa, buvo tikrai šaunu. Užskaitau :) labai daug įspūdžių, daug daug visokių netikėtumų nuo vakaro pradžios bendrabučiuose ir iki pat pat galo prieš praveriant kambario duris:) mmmmm....:)
Nuėjau miegoti pusė 5h, turėjau keltis 7h, bet nekankinau savęs ir miegojau toliau, nes žinojau kad labaratorinį galiu atlikti vėliau su kita grupe, tas gelbėjo... diena buvo sunki dėl miego trūkumo, nuovargio ir kt. ir dar kartu su draugais pasidalinom to paties vakaro įspūdžiai daugką prisiminėm, prisijuokėm ir kt:)

kolkas tiek:) džiaugiuosi kad turėsiu 4 dienas laisvas (bet mokintis vistiek tek...)


gero ir nepamirštamo savaitgalio:)
iki:)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą